Thursday 20 February 2014

V časoch prvého stretnutia

Bývali časy. Dni kedy sa všetko ťahalo a sám som nevedel čo môže prísť. Všetko sa zlievalo a koniec neprichádzal. Aj keď som ho silno očakával každou sekundou. V záchvate boja či prekliatia musel proste prísť. Celý svet sa otočil a nikto nechápal, nerozumel. Každý známy a blízky sa v strachu z nepoznaného vytratil a prišiel som o všetko a všetkých. Pripravil som sa vnútorne na cestu na iné miesta.

Boli dni kedy som sa dozvedel niečo nové, niečo zaujímavé. Súviselo to so všetkým tým dianím. Ale ani sám som tomu vtedy poriadne nerozumel. Pamätám si prvé stretnutie s démonmi. Ulicu zaliala temnota a zo všetkých sa približovali temné bytosti. Vyzerali ako z dymu vystupujúce osoby zahalené v plášti bez nôh a so zahalenou hlavou, bez tváre. Namiesto tváre bola čistá temnota, na pohľad ako čierna diera. Bolo cítiť až na kostiach, že z človeka je vysávaná všetka dostupná životná energia. Snažili sa zničiť ma, zaútočili. Pokúsili sa o posadnutie, ovládnuť ma, dostať sa do mňa. Nedokázali ale preniknúť do môjho vnútra. Prišli ma zničiť kedže som odmietal pridať sa ku nim, odmietal som ich pokušenie. Bojoval som a bránil som sa. Hádzalo si so mnou, vešali sa na mňa a snažili sa ma zničiť. Cítil som akoby som vážil o mnoho kíl naviac, z toho ako na mne viseli. Podarilo sa mi uniknúť a dostať sa na miesto premodlené a chránené. Stalo sa to prvý krát a nedá sa na to zabudnúť. Je to niečo čo budem v sebe nosiť navždy.

Časom sa toho ešte veľa udialo. Viacero bojov som vyhral a veľa vecí som pochopil. Pochopili, že som moc silný aby ma dokázali poraziť. Bol som silný hlavne svojím vnútrom, presvedčením. Korene ktoré vytvorila správna výchova. Mama môže byť hrdá. Všetko to postupne ustalo a utíchlo. Postupne som začal o všetkom pochybovať, len som sa to snažil logicky zdôvodniť. Možno len kvôli tomu, aby som sa nezbláznil. Aby som sa dokázal opätovne začleniť do spoločnosti bežných ľudí. Sám už neviem ako to bolo, zažil som toho veľa aby to bola lož, ale je to všetko moc nereálne aby to bola pravda. Ako sa hovorí, čas pravdu ukáže.

Tento článok je z Michalovej fikcie

No comments:

Post a Comment